Keremcem iki yabancı dizisi

2 Nisan 2007 Pazartesi

KEREMCEM’İ O KAPTI!..

KEREMCEM’İ O KAPTI!..


GENÇ KIZLARIN SEVGİLİSİ KEREMCEM HANGİ GÜZELE “SARILARAK” POZLAR VERDİ?

Keremcem, Yonca Evcimik’in piyasaya çıkardığı gençlere özel dergisi “Yoncimix”in ilk sayısı için pozlar verdi!..

Yaşı neredeyse Keremcem’in iki katı olan Yonca fotoğraflarda yakışıklı popçunun sevgilisi gibi duruyor!..

Yonca Evcimik aylık periyotlarla piyasaya çıkacak olan Yoncimix dergisinin şu sıralar piyasaya çıkan ilk özel sayısı ile ilgili de şunları söylüyor:


“Kapakta da görüldüğü gibi genç kızların sevgilisi Keremcem’i bu ay ben kaptım. Onunla ilgili merak ettiğiniz her şeyi kendisiyle yaptığım röportajda sordum. Ayrıca onu bir de benden dinleyin çünkü Keremcem’in bu yolcuğunu kendiminkine benzetiyorum. Ne demek istediğimi önyazımı okuyunca anlayacaksınız. Tabii ki röportaj dışında da sizlerin ilgisini çekecek pek çok sürprizimiz var bu tanışma sayımızda.”

Etiketler: blm, bölüm, dizi, dizisi, haber, iki yabancı, iki yabancı dizisi, izle, keremcem, seyret, yükle

kgurkas tarafından gönderildi @ 00:22 0 Yorum
Keremcem - Kadife Kelepçe - şarkı sözü

hatam belki kalbi oyuncak sanmam
aşkta salıncak gibi sallanmam
o kadar cahilim ki hayalini bile kurmam
imkansız inan sevgilim
bugün bana aşk nedir diye sorsan
tek anlamı geceler boyu ağlamam
üstüm başım sevda içinde
yakalandım bir tap biçimde
ellerimde “kadife kelepçe”
veda değil mi bu?
yolun sonu uçurumlar
kolay değil ki bu
dolunca gözlere yaşlar
zaman gelince nafile
dersin bir küçük elveda

Etiketler: dizi, dizisi, iki yabancı, izle, keremcem, seyret, şarkı sözleri, şarkı sözü

Hiç yorum yok: