Keremcem iki yabancı dizisi

2 Nisan 2007 Pazartesi

KEREMCEM ŞARKI SÖZLERİ

KEREMCEM ŞARKI SÖZLERİ

2004
EYLÜL ALBÜMÜ


NERELERE GİDEYİM (feat. Alihan Samedov)


Söz:Keremcem - Yunus Adak

Müzik:Keremcem - Yunus Adak


Bedenimden daha büyük bir yalan

Söylemedim sana inan

Bütün epsi yalan olsa bile

Ne farkeder bunca seygiyle



Başlarken herşey bir rüya gibiydi

İnan sendin tek Sevgili

“Git” söylenecek kelime

Bensizliğe hazır değilsen bile



Ben sana söylemeden

Sen beni hissetmeden

Biz denedik ikimiz

Yoksa bitiyor mu başlarken



Son bir defa dön bak ve söyle



Nerelere gideyim

Sen yanımda olmayınca

Gecelerim uzun oluyor

Sabahlarımda sen olmayınca



Ah olaydın, yar olaydın

Öpüp de sarsaydın


EYLÜL


Söz:Yunus Adak

Müzik:Yunus Adak


Senden aldın yine ilhamı

Yüzünden aldım gözünden

Gitmiyor aşkım bekleme kendini göster

Benden aldın beni bitanem

Götürdün amma uzaktan

Olmuyor aşkım bir haber

Kendini göster



Eylül’ün ortasında

Yak beni yağmur öncesi

Kırmızılar içinde

Güller kıskanır seni



Ey aşk nihayet

Kalmadı yarama basmayan

Gül yerine diken kokladım

Çal kapıyı gel yar yine



Aşkına nihavend

Şarkılarla avundum

Sen yerine hüzünle doldum

Öyle ki sana vuruldum

Çalsın nihavend

Ellere inat devam et

Öylece dokunup öp beni

Yokluğu acıtan sevgili – affet


GAZEL


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem


Herkesin derdi kendine büyük

Ama gel gör bu sildi süpürüp

Benim halimden var biri yaman

Kerem isminden keramet uman



Aşığın yolu maşuka uzak

Hemde yollarda bir sürü tuzak

İki çift olsun etmeye kelam

Uzak yerden geldi bu Kerem



O sabah huri kumralı görüp

Onun aşkından yalana dönüp

Etmiyor gayrı beş para Kerem

Geriye kaldı bir kara kalem



Sevdan, bir ateş beni yakan

Üzerime çıra koyan

Beni sana bağlayan

Ah sen, bile bile beni üzen

Bana güle güle diyen

Sana bağlanmam.


AĞLAYALIM BERABER


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem


Ayrılık günü düştü peşime hüzün

Ve bırakmadı kaç yıl boyu

Boylu boyunca uzandım yanına

Ama bana dönük değildi yüzün



Aldanıp sana bekledim geçen güzü

Ve bırakmadım kaç yıl boyu

Zaman dolunca geldiysem yanına

Sebep sana o gün verdiğim sözüm



Dön diye yalvarırken

Düştü elimden gururum

Son diye dilenirken

Geçti önümden bitanem



Yine dolacaksa gözlerim

Sensiz olsun dilerim

Eritir yaşlar kalbimi

Dayanamaz buna yüreğim



Dur yalan yalan söyledim

Yaşanacaksa eğer keder

Söylemeliyim gerçeği

Ağlayalım beraber


NE SONBAHAR NE KIŞ


Söz:Keremcem - Yunus Adak

Müzik:Keremcem - Yunus Adak




Sabah uyandım, gözümü açtım

İzini sürdüm, yüzünü gördüm

O da senden rica minnet yar



Akşam olsun tek dileğim

Yak lambayı yol göreyim

En sonunda burdan gideyim

Oldu olacak seni de götüreyim yar



Ne sonbahar ne de kış

Boyuna da cilve pek yakışmış

Ne ilkbahar ne de yaz

E güzel dedik diye etme naz



ELİMDE DEĞİL


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem


Geç başladı, çabuk bitti

Bakakaldık ardından

El salladım içim buruk

Gidiverdim gözüm kara

Pişmanım geri dönüş yok

Çektim elimi elinden

Tutmaya dermanım yok



Gittin demek elimde değil

Bırakıp giden benim



Hiç geçmiyor günler

Sen yanımda olmayınca

Sensiz sabah olmuyor

Gecelerse bir kara delik

Görmek ister gözlerim

Öpmek seni doyasıya

Bilmem nasıl edeyim

Beklemeye hiç sabrım yok



Gittin demek elimde dğil

Bırakıp giden benim



PARDESÜ


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem




Üzerimde snaa gelirken giydiğim o pardesü

Büyük cepli kış rengi

Kavuniçi çiçeklerle kaplı olsaydı üstü

Yaz koksa ne olurdu sanki

Dışında bir damla yaş

Özünde yıllarım

Yaşım kadar bekledim bu anı

Her yıl bir artı

Başımda bir deli sevda

Dün gibi hatırlarım

Düşümde İstanbul dört bir yanı

Seninle kaplı



Güzünde gizli güzel yanı

Bu şehrin sokakları

Saçların gibi sarı

Bakan yakın güzel düşü

Ya da yaşardık bir güzel yazı

Teninde sıcaklığı

Saçların gibi sarı

Bana yakın güzel düşü



Üzerimde hala aynı

Kış rengi o pardesü

Yakışmıyor bana eskisi gibi

Yine sana geliyor olmak isterdim halbuki

Bitiyor yol bu köprüde


98


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem




Senelerden 98’in başı

Günlerdense bir Salı sabahı

Bir tek sen noksan

O günün anısından

Bu şarkıya sebep olan ilhamı



Söyle kimden alayım senin yerine

Kimse dökemez ki su eline

Senimi geri alana kadar beni bekle



Tam üç ay sonra ayrılık gelip çattığında

Sana nasıl yalvarmıştım hatırla

Bugün hala karşında

Yaşıyorsam uğrunda

İçimdeki bir parçacık umutla



Söyle kimi koyarım senin yerine

Kimse dökemez ki su eline

Senimi geri alana kadar beni bekle

MİNE


Söz:Keremcem

Müzik:Keremcem


Ne vardı sahi olsa masal

Bir vardın hani bir yoksan

Senden geriye yine bir kelime

Aldım elime kaldım bir kaleme



Yazdım adını

Mine



Aldı bir başka sevda

Beni senden sonunda

Sardı dört bir yanımdan diye

Güldü bahtım sonunda güzeller kollarımda

Bak yalan söyledim yine

Mine



Zamanında yaşadım sanki masal

Samalık da oldu sanki seyran

Aşkı ne diye sordum bir bilene

Bilge dedi ki Haktan bir hediye



Tutsan elimi yine



Aldı bir başka sevda

Beni senden sonunda

Sardı dört bir yanımdan diye

Güldü bahtım sonunda güzeller kollarımda

Bak yalan söyledim yine

Mine



İzin verin geçeyim

Dedim de yıllara

Olmayınca bıraktım bari onlar geçsin

Yedi yıl değil yetmediki yıllar

Beklemekten ben değil onlar yıldılar



Söyle kimi seveyim senin yerine

Kimse dökemez ki su eline

Seni mi geri alana kadar beni bekle.

Etiketler: bölüm, dizi, dizisi, iki yabancı, izle, keremcem, seyret, şarkı sözleri, şarkı sözü

Hiç yorum yok: